Onder de bureaus waar ik de afgelopen periode mijn zes-stappenplan voor positionering en communicatiestrategie in zijn geheel of voor een groot deel mee doorliep waren Born05, Onesize, Kokoro, Info.nl en Build in Amsterdam (foto hierboven). Binnenkort starten nieuwe positioneringstrajecten op voor ondermeer de bureaus Qban en IJsfontein. En ondertussen sleutelde ik aan een upgrade van mijn plan, eigenlijk een on-going proces. Bureaus die ik hielp met communicatiestrategie trajecten waren LikeFriends, Clever Francke en Superhero Cheesecake - en Adobe Nederland hielp ik met advies voor een roadshow langs creatieve bureaus. 

En naast het werk: begin juni werden de Dutch Interactive Awards uitgereikt, waar ik in de Company of the Year jury zat. Verder werd ik geïnterviewd door Headroom, waar ik een persoonlijk assistente van had. Tot eind juni hebben we met het team van de Embassy of Dutch Creativity hard gewerkt aan de 3e editie van de Nederlandse creatieve handelsmissie in Frankrijk. Tijdens Cannes Lions was onze Embassy een groot succes, met een prachtige eigen beach club, 65 ambassadeurs en partners die inhaakten (waaronder Gemeente Amsterdam, Adobe, Heineken, Epica Awards en TNW) en meer dan 300 internationale gasten. Lees er hier meer over. Terug in Nederland activeerden we een 15-koppige vakjury voor Dutch Digital Design, zie hier een post die ik daarover schreef.

NewOffice 02.jpg

Tot slot: het is voor mij en mijn kantoorgenoten de laatste maand in onze office aan de Czaar Peterstraat: na jaren willen wij vertrekken naar een situatie waar we geen hoofdhuurders zijn - en zitten we per 1 september in ons fonkelnieuwe kantoor: Wheelhouse Amsterdam (foto hierboven). Een fijn pand aan de Achtergracht - vlakbij Utrechtsestraat - waar ik terecht kwam via Balster van Duijn (ex-Woodwork), met mooie ruimtes en goede voorzieningen, waaronder lunch, borrels en events - een goede plek om met mijn Czaar Peter kantoorgenoten naartoe te verhuizen, waar we ook goed onze relaties kunnen ontvangen. Hope to see you there!