Bureaus waarmee ik de afgelopen tijd mijn zes-stappenplan voor positionering en communicatiestrategie in zijn geheel of voor een groot deel mee doorliep waren Digital Natives, Hoppinger en Info.nl. Onder de nieuwe positionering trajecten die opgestart werden zijn de bureaus Onesize en Born05. Daarnaast hiep ik ook de organisatie van het grootste street art museum ter wereld, dat volgend jaar zomer gepland staat om open te gaan op de NDSM Werf, met hun positionering.

Maar ik was er ook 3 weken tussenuit voor een vakantie: een week naar Shanghai en twee weken Maleisië. Tijdens mijn bezoek aan Shanghai bezocht ik ook mijn Nederlandse connecties bij de lokale bureaus Ogilvy (bovenste foto met Jacco ter Schegget en Martin Verdult) en MediaMonks (hieronder, met Niels Monsieurs).

MediaMonks.jpg

Verder was ik druk met mijn mede-organisatoren van de Embassy of Dutch Creativity, om de 3e editie van de Nederlandse creatieve handelsmissie tijdens Cannes Lions voor te bereiden. Met deze keer een gloednieuwe locatie: een prachtige en presentabele beachclub aan de Franse boulevard. In de afgelopen periode wisten we al meer dan 45 partijen aan boord te halen als ambassadeur of partner. Zie artikelen op Adformatie, Fonk en een interview met mij op MarketingTribune.

Tot slot zat ik in nog in een aantal jury’s. Ik jureerde voor de Dutch Interactive Awards (categorie Company of the Year), en voor de Dutch Design Awards. Daarnaast was ik voorzitter van de Dutch Street Art Awards jury, een event dat de tweede keer gehouden werd - onder de vlag van organisatoren Amsterdam Street Art en Boomerang Create.